Returul prin curier este CONTRA COST (20 de lei). Produsele eligibile pot fi returnate in maxim 14 de zile din momentul livrarii comenzii.
1. Completeaza formularul de retur online
2. Pregateste coletul:
Pregateste si asigura corespunzator coletul cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Asigura-te ca ai sigilat bine coletul pentru ca acesta sa ajunga in siguranta la noi. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.
3. Primesti email de la noi cu adresa de livrare sau link de retur pentru Easybox
4. Preda coletul la curier.
4.1 In cazul in care primesti link de retur pentru Easybox
Foloseste codul PIN/QR pe care l-ai primit pentru deschiderea sertarului tau la Sameday easybox. Codul QR se scaneaza la easybox, in dreptul ecranului dedicat, procesul este similar cu ridicarea coletului din easybox. Imediat ce ai scanat codul QR un sertar se va deschide pentru produsul tau. Asigura-te ca introduci coletul in locker-ul afisat pe ecran!
In cazul in care produsul nu incape in sertarul deschis, poti alege o alta dimensiune de sertar. Coletul trebuie sa se incadreze in dimensiunile specificate mai sus. Dupa ce ai introdus produsul in sertar, asigura-te ca ai inchis usa sertarului si finalizeaza procesul de retur pe ecran-ul de la easybox.
4.2 In cazul in care ai primit adresa de livrare
Trebuie sa iei legatura cu o firma de curierat sau un transportator.
Dupa primirea coletului, acesta urmeaza sa fie verificat. Dupa efectuarea verificarilor necesare, vei primi o notificare din partea noastra pe adresa de e-mail folosita la plasarea comenzii.
Vom restitui banii prin aceeasi modalitate folosita pentru plata comenzii, in aproximativ 3 zile lucratoare de la data la care Cleverstore.ro SRL intra in posesia produsului returnat, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul in care Cleverstore.ro SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Pentru comenzile platite cu cardul, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda.
Pentru comenzile platite prin virament bancar, vei primi banii in contul bancar din care s-a platit comanda.
Pentru comenzile platite ramburs, vei primi banii intr-un cont bancar ales de tine.
Pentru produsele de dimensiuni mari sau produsele livrate pe paleti, care fac parte din categoriile: paturi de spital electrice, scaune de recoltare, canapele de examinare, elevatoare electrice, mobilierul medical de dimenisuni mari, etc., costul de retur este de 400 de lei
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate: cu etichetele atasate, fara urme de purtare sau spalare, fara pete sau urme de uzura, fara rupturi, in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile care le-au insotit.
Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spalare sau urme clare de uzura.
Produsele personalizate in mod clar (stetoscoape gravate) sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator. Daca produsele pe care le-ai cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spalare sau urme clare de uzura;
Consumabile (mansete tensiometre, ventil tensiometru, para tensiometru, olive stetoscop, membrane stetoscop, teste de glicemie etc) pot fi returnate doar daca sunt in aceiasi stare in care le-ai primit, fara urme de utilizare sau uzura.
Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/igiena personala, saltele antiescare, perne antiescare, sisteme antiescare, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.
In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de tine (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, te rugam sa te adresezi echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.
Garantia se acorda conform prevederilor OUG nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri. Perioada de garantie este 2 ani. .
Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate; nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.
Dacă un produs achiziționat nu va mulțumește 100%, îl puteți returna în termen de 30 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie sa trimiteti formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării si sa trimiteti produsul catre noi. Unele produse au o politică de retur specifică, vă recomandăm să citiți condițiile mai jos.
Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe acest site in termen de 30 zile calendaristice de la cumpararea lor. Daca doriti sa returnati un produs trebuie sa completati formularul de retur.
Costurile de returnarea produsului cumparat din magazinul online vor fi suportate de catre dvs ca si client. Dacă alegeti rambursarea contravalorii produsului și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, va vom returna banii în contul specificat de dvs în formularul de retur sau pe card, dacă ati plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul dvs în maximum 14 zile calendaristice. Se va retine contravaloarea transportului catre dvs in cazul in care comanda a beneficiat de transport gratuit.
Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ati primit.
NU se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
GARANȚIEI 3M:
Membranele și olivele nu sunt în garanție.
În ceea ce privește tubulatura, în cazul in care acestea prezinta zgârieturi, sunt vopsite, murdare sau prezinta dovezi că utilizarea lor a fost inadecvata acestea nu sunt acceptate in garanție.
Dacă tuburile sunt crăpate dupa o perioada scurta de utilizare o sa analizăm. Dacă vorbim de un stetoscop de un an sau mai mulți ani, este posibil ca fisurile se datorează unei utilizări inadecvate și nu activăm garanția.
Dorim să va reamintim că este vital să curățați tubulatura pentru a îndepărta uleiurile pielii.
Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și doriti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Produsul returnat:
NU trebuie sa fie deteriorat;
NU trebuie sa fi fost montat si demontat (de exemplu ruperea plasticului cu care au fost sigilate partile componente);
NU trebuie sa contina urme de utilizare;
Trebuie sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul (intr-un ambalaj extern) astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau de alt cineva etichete si sa nu se faca inscriptionari.
Trebuie sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat (factura, garantie, manual instructiuni,etc.);
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne de utilizare (montaj/demontaj) si nu poate fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe o taxa de 30% -50% din pretul produsului din momentul cumpararii.
Daca produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (model, culoare, etc.), costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
Daca produsul prezinta componente lipsa in colet, va rugam sa ne comunicati in termen de 24 de ore, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.
NU fac obiectul garantiei produsele primite cadou cu titlu gratuit (concursuri, premii, produs bonus).
Pentru orice detalii sau nelamuriri va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.
Important:
Nu primim RETUR produsele folosite sau care au fost montate si apoi demontate.
Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate.
Nu se pot returna produsele personalizate sau la comanda speciala (stetoscoape gravate; costume medicale la comanda speciala; orteze la comanda speciala; acesorii sterile pentru aparate ) si nici produsele sterile desigilate (accesorii aerosol; comprese; pansamente; ciorapi medicinali; produse de igiena personala; orteze pentru zone intime; paturi de spital; saltele; scaune wc de camera; ciorapi medicinali; aspiratoare chirurgicale; pesar silicon; scaune de toaleta ;scaune de dus; inaltatoare toaleta; saltele antiescara; urinare; plosca; masti de protectie; dispozitiv exercitii pentru deget; consumabile medicale de unica folosinta.
Nu se acceptă returul produselor cosmetice sau de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
Persoanele juridice au drept de retur doar daca produsul prezinta deteriorari din cauza transportului sau este defect in momentul primirii produsului si nu ulterior. In cazul in care sesizati aceste nereguli, va rugam sa ne contactati in scris la adresa relatii.clienti@cleverstore.ro sau telefonic la numarul de contact 0722 628 805.
Costurile de returnarea produsului cumparat din magazinul online vor fi suportate de catre dvs ca si client. Dacă alegeti rambursarea contravalorii produsului și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, va vom returna banii în contul specificat de dvs în formularul de retur sau pe card, dacă ati plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul dvs în maximum 14 zile calendaristice. Se va retine contravaloarea transportului catre dvs in cazul in care comanda a beneficiat de transport gratuit.
*Va rugam sa NU scrieti si sa NU lipiti scotch sau etichete direct pe cutia sau ambalajul produsului.
Este important ca produsul sa fie livrat catre vanzator intr-un ambalaj protector intrucat eticheta firmei de curierat sa nu fie lipita pe cutia originala.
Verificarea coletului - după primirea coletului, îl vom verifica în raport cu Formularul de returnare primit. In cazul in care produsul prezinta anumite deteriorari sau urme de folosinta, consumatorul va fi informat despre neacceptarea returului, transportul fiind suportat de catre acesta.
Returul nu se aplică produselor personalizate și celor care poartă urme de utilizare.